Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Drahošova technická chyba alias kopírování ?! O žádné nevím. Možná by to chtělo nějaký odkaz/citaci, aby čtenářům bylo jasné k čemu se to vztahuje. Spíše mi přijde, že jen tak plácáte.

Zbytek textu mne rovněž nepřesvědčuje, že byste byla odborník na tématiku vysokých škol [komentář Václava Korytáře].

Dejte si příště na psaní blogu více záležet a neodbývejte to jako odbývají naši exministři své závěrečné práce.

0 0
možnosti

Drahošova "technická chyba" s kopírováním textu Horáčka na FB v době prezidentské kampaně.

Odkaz zde:

https://www.youtube.com/watch?v=DhUq1p4G9Kk

1 0
možnosti

Chtěl bych jenom dodat, že titul se nedává jen za diplomovou práci

1 0
možnosti

Chtěl bych jen dodat, že diplomová práce je zakončení studia a bez ní se titul nedává.

1 0
možnosti

Opravdu nevím, kde jste přišla na to, že pedagog vede práci 30 studentům ;-D Věřte mi, že i na tak proklínaných humanitních oborech se stane, že jednu kapitolu přepisujete 7x, než Vám ji vedoucí práce schválí.;-)

0 0
možnosti

Já vám věřím každé slovo, jenom mi trochu uniká to, kde vy jste přišel na to, že se v blogu píše, že někde vede pedagog třicet prací. V je tam uvedeno, že je to příklad. Který, předpokládám, je brán extrémně.

A to, co píšete, že vedoucí práce nechá studenta přepsat jednu kapitolu 7x je přesně to, co ukazuje, že na vysokých školách je preferována kvantita před kvalitou. Takže vlastně potvrzujete výše uvedený blog.

Je zajímavé, že když jsem práci psal já, tak k podobnému vracení nedocházelo. Ano, diskutovalo se a něco se přepisovalo, ale pokud by to mělo být tolikrát, kolikrát píšete vy, je to znak, že student na to, aby napsal diplomovou práci nemá. A pak se můžeme divit, že dnes nejde studentům o nějaké znalosti, ale jen o ten titul, který chtějí získat za každou cenu i za cenu technických a jiných chyb.

Je mi hrozně líto, že spousta lidí jen hledá výmluvy a nikoli cesty, jak dané problémy řešit. A pokud se někdo takový najde, jsou snahy ho jakýmkoli způsobem umlčet, pohanit, jen aby se něco nezměnilo a zajeté koleje zůstaly.

0 0
možnosti
Foto

Důsledky potlačení plagiátů ponesou pouze chudí hloupí studenti. Ti bohatí hloupí studenti si koupí hotovou práci u chytrých chudých studentů. Čí případně jinde.

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2058x
Nejlépe mě vystihuje moje motto:

"Příčinou krize je morální bída. Přelom hospodářské krize? Nevěřím v žádné přelomy samy od sebe. To, čemu jsme zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu. Mravní bída je příčina, hospodářský úpadek je následek. V naší zemi je mnoho lidí, kteří se domnívají, že hospodářský úpadek lze sanovat penězi. Hrozím se důsledku tohoto omylu. V postavení, v němž se nacházíme, nepotřebujeme žádných geniálních obratů a kombinací. Potřebujeme mravní stanoviska k lidem, k práci a veřejnému majetku. Nepodporovat bankrotáře, nedělat dluhy, nevyhazovat hodnoty za nic, nevydírat pracující, dělat to, co nás pozvedlo z poválečné bídy, pracovat a šetřit a učinit práci a šetření výnosnější, žádoucnější a čestnější než lenošení a mrhání. Máte pravdu, je třeba překonat krizi důvěry, technickými zásahy, finančními a úvěrovými ji však překonat nelze, důvěra je věc osobní a důvěru lze obnovit jen mravním hlediskem a osobním příkladem." (T. Baťa)

Seznam rubrik